Ma mindenkinek jó hétvégét kívántam avagy a jó sztyuvi sosem tudja milyen nap van

Ma négy utam volt. BécsHannoverBécsHannover - hujuj micsoda változatosság, megőőőrülök, tiszta izgalmak.
Reggel fél hatkor volt becsekk, tök jó kis csapat volt, a teremben meg kávé illat/szag, kinek mi.
Az első utast egy hatalmas GUTEN ABEND - ejtsd: Guten Ábend, jelentése: Szép estét! - kiáltással fogadtam. Az utas nevetett, hogy milyen jól megvicceltem, én nevettem, hogy milyen jól megvicceltem, a kollégám nevetett, hogy milyen jól indítom a napot és mennyire figyelek a jó hangulatra, de a szívünk mélyén mind a hárman tudtuk, hogy ez bizony halálosan komoly volt, fogalmam sincs hol vagyok. 

Szeretem a német utakat.
Rövidek, az utasok kiismerik magukat, nincs DEÉNMIÉRTITTÜLÖK nincs DEMITKAPOKINGYEN és nincsen MIÉRTNINCSA30KILÓSKÉZIPOGGYÁSZOMNAKHELYAMITNEMAKARTAMFELADNIMERTDRÁGAVOLT. 

Viszont van: KÖSZÖNÖM! VISZONTLÁTÁSRA! SZÉPNAPOTKÍVÁNOK! és hasonló cukiságok, amiktől esküszöm a kocsiban utána dalolászom. 

Na jó, volt egy kismama (szerintem olyan 7-8. hónapban, tehát már elég.. észrevehető állapotban) aki természetesen a vészkijáratnál ült. Amikor elültettem, nagyon mérges volt, de mivel én nagyon szeretem a kisbabákat (akkor is ha még nem látom őket), úgy döntöttem, nem vitázom, haragudjon rám amiért betartom a szabályokat. Legalább lesz mit mesélni a családnak otthon.

Holnap készenlétis vagyok hajnal négytől délután négyig ami azt jelenti, hogy négykor pontban felkelek, felteszem a sztyuvi maszkot, felveszem a sztyuvi hajat, egy harisnyát, visszafekszem és várom hogy a telefonom megcsörrenjen "VEDDFELCREWCONTROL" felirattal. Na akkor menni kell.

Most elköszönöm kedveseim, szurkoljatok, hogy ne aktiváljanak, vagy ha aktiválnak, akkor meg kívánjatok jó szelet. 

JÓ REGGELT! :-) (ez most esküszöm direkt volt.)


UPDATE

Győzelem, Hamburgot kaptam. Német út - kettő út - király crew. Jó lesz :-)